FEJLESZTÉS ALATT...
Szakiszerviz-A megoldasok oldala
A szolgáltatás célja

Kiket és hogyan kíván szolgálni

A Szaki Szervíz szolgáltatás határozott szándéka együttműködési megállapodást kötni minden
típusú helyi, un. „maszek” vállalkozással és a nagyobb javító szervízekkel. Ezeket a partnereket egy honlapon összesítjük, ahol a segítséget kérő ügyfelek megtalálhatják őket,
település és a probléma jellege szerinti, célzott kereséssel. Amennyiben az ügyfél nincs internet közelben, úgy elég, ha felhívja a call centerünket és bejelenti a felmerült hibát, problémát. A call center azonnal kikeresi neki a lakóhelye szerinti, éppen ráérő szakembert, és kiküldi a megadott ügyfél-címre. Ez után call center visszahívja az ügyfelet és tájékoztatja arról, hogy ki a kiküldött szakember és mikor várható.Ez a komplex szolgáltatás az ügyfél részére teljesen ingyenes, a Szaki Szervíz 
szolgáltatásnak a szakember gárda, a partnerek fizetnek tagsági díjat.

És még nincs vége!

Ha már megvan a megfelelő Szaki, de a felmerült problémához be kell szerezni a szükséges anyagokat, elemeket, abban is segítséget nyújt a Szaki Szerviz szolgáltatás.

A szolgáltatók között egyszerű kereséssel megtalálhatja mindenki az igényeinek megfelelő termékeket, szolgáltatásokat.

szolgáltatás működése

A Szaki Szervíz szolgáltatás kiemelt jelentőséget tulajdonít annak, hogy partnerei kizárólag a
referenciával rendelkező, ismert szakemberek, illetve cégek közül kerüljenek ki. Fontosnak tarjuk, hogy 
szolgáltatásunk minden tevékenységi körből rendelkezzen megfelelő minősítésű szakemberekkel. Ugyancsak fontosnak tartjuk, hogy partner szakembereink az ország egész területét átfogják, mindenhol megtalálhatók legyenek. Üzleti filozófiánk kiemelt fontosságú része, hogy nálunk kizárólag a vállalkozók fizetnek tagsági díjat – ezzel is garantálni tudjuk azt, hogy csak a megfelelő üzleti háttérrel és szakmai tapasztalattal rendelkező vállalkozás kerüljön be a rendszerünkbe. Nagy hangsúlyt fektetünk a call center szolgáltatásunkra – mukatársunk felveszi a hibabejelentést az ország bármely területéről. Ezután, azonnal átnézi a rendelkezésre álló adatbázist és az ügyfél által megjelölt, konkrét területen keres megfelelő szakembert, sőt ha szükséges kiegészítő szolgáltatás, akkor szolgáltatót is. A felmerült probléma jellege szerint nyilvántartott és elérhető „szakival” egyezteti a bejelentett hiba típusát, a kiszállás és a javítás várható időpontját és várható költségét, majd hivatalosan, irásban átadja a részére megbízást és kiküldi az ügyfél címére a földrajzilag legközelebb elérhető, éppen szabad szakembert. Ezek után azonnal visszahívja a hibát bejelentő ügyfelet, és tájékoztatja arról, hogy mikor, és ki fog megoldást nyújtani a felmerült problémára.

Amennyiben nem hibáról van szó, hanem felújításról, bővítésről, kertépítésről...ugyancsak könnyű kereséssel megtalálható a megfelelő Szaki és Szolgáltató.

Ügyfelekkel való kapcsolattartás

Kiemelt fontosságot tulajdonítunk annak, hogy ügyfeleink a honlapunk segítségével, a partnerek között böngészve azonnal megoldást találjanak a problémájukra. Amennyiben ügyfelünknek nincs lehetősége vagy ideje a call centerünkkel kapcsolatot teremteni, úgy akár online is meg tudják rendelni szolgáltatásunkat.

VÁLLALATI ÉRTÉKEINK

Hiszünk abban, hogy a üzleti siker záloga a szilárd értékrend. A Szaki Szervíz szolgáltatásnál minden egyes döntést a vállalati értékek alapján hozunk meg.

Kölcsönös haszon

Egy vállalkozás nem egymagában ér el sikereket. Mások számára is hasznot és új lehetőségeket kell teremtenie. Hiszünk benne, hogy tevékenységünkkel jelentős mértékben
hozzájárulunk a kis- és középvállalkozások forgalmának növeléséhez és szakmai színvonalának fellendítéséhez. Tudjuk, hogy a pontos és megbízható szakembert, ügyfeleink bátran fogják ajánlani barátaiknak, ismerőseiknek.

Ügyfél- és partner elégedettség

Tevékenységünket ügyfeleink igényei vezérlik. Fontosnak tartjuk hogy szolgáltatásunk a segítséget kérő ügyfeleink maximális megelégedésére, az általunk elvárt, magas színvonalon valósuljon meg. Örömmel vesszük ügyfeleink, partnereink visszajelzéseit, az elvégzett munka objektív minősítését és szakembereinknek és a Szaki Szervíz szolgáltatás jó hírnevének öregbítését. Folyamatosan keressük, hogyan érthetjük meg jobban ügyfeleink igényeit, és partnereink jelzéseit. A pontosság, az ügyfélorientáció, a rugalmasság, a határidőre történőteljesítés és a partnereink magas szintű szakmai felelősségvállalása mind biztosítják, hogy megfeleljünk ügyfeleink elvárásainak. Ugyanakkor hosszú távú kapcsolatokat építünk ki szakmai partnereinkkel, hozzájárulva ezzel is az ő sikereikhez.

Felelősség, garanciavállalás

A Szaki Szervíz szolgáltatás kizárólag olyan szakemberrel vállal fel együttműködést, aki az elvégzett munkáért határidőben, árban és minőségben teljes körű felelősséget és konkrét határidős garanciát vállal. Tiszteletben tartjuk a helyi üzleti gyakorlatot és kultúrát, szolgáltatásainkat a helyi igényekre szabjuk.

Elégedett munkatársak

Egy vállalat nem más, mint a benne dolgozó emberek közössége. Munkatársaink képviselik legfőbb értékünket. A Szaki Szervíz szolgáltatásnál arra törekszünk, hogy munkatársainknak minden lehetőséget biztosítsunk, hogy teljes mértékben ki tudják bontakoztatni tehetségüket és meg tudják valósítani szakmai és magánéletbeli céljaikat. Hiszünk a csapatszellem előremutató erejében és a kreatív munkatársak által a közös célokhoz hozzáadott értékekben. Folyamatos képzésük és ötleteik, tapasztalataik átadása, egymással történő megosztása nélkülözhetetlenek cégünk fejlődéséhez. Ösztönözzük és díjazzuk a kezdeményező, odaadó és kemény munkát. Sikerünk kulcsa a korrekt viszony, a nyílt kommunikáció és a kiváló munkakapcsolatok.

Tisztesség

Az etikus magatartás üzletvitelünk alapja. Tetteinkhez erkölcsi iránytűnk mutatja az irányt, így utunkat a becsületesség, a tisztelet övezi a munkatársak, az ügyfelek és a vállalati partnerek iránt.